Календарне планування
для учнів з ООП
зарубіжна література 5 клас
ІІ семестр
№ уроку |
дата |
Тема |
Очікувані результати |
||
СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ |
|||||
1 |
12.1 |
Дж. Кітс (1795-1821) («Про коника та цвіркуна») Поетизація природи,утвердження зв’язку природи й людини;
утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля. |
І. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання
інформації у різних комунікативних ситуаціях знаходить у почутому та/або
прочитаному повідомленні (художньому тексті/медіатексті) відповіді на поставлені запитання; визначає ключові слова в почутому
та/або прочитаному повідомленні (науково-популярному тексті, художньому
тексті, медіатексті); формулює тему та ідею почутого та/або прочитаного
повідомлення (художнього тексту/медіатексту); визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в художньому
тексті/медіатексті; розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі
відтінки настрою, почуттів, переживань, які виникли в результаті сприймання
художнього тексту/медіатексту; регулює власні емоції під час художньої
декламації. ІІ. Аналіз, інтерпретація,
критичне оцінювання інформації в текстах різних видів знаходить у тексті
відому і нову інформацію; розрізняє тексти різних стилів, типів і жанрів (науково-популярний
текст, вірш, казка,оповідання) у контексті авторського задуму; розпізнає
виражальні засоби (пейзаж), використовує окремі з них; переказує зміст
художнього тексту/медіатексту у різний спосіб відповідно до завдання; творчо
опрацьовує прочитаний текст (художній текст/медіатекст), у разі потреби
змінюючи персонажів, додаючи окремі епізоди, переказуючи прочитане ІІІ. Висловлювання думок, почуттів,ставлень, письмова взаємодія з
іншими особами IV. Дослідження літературних і мовних явищ, читацької діяльності та
індивідуального мовлення порівнює окремі елементи художніх текстів. |
||
2. |
19.1 |
Виразне читання вірша |
|||
3 |
26.1 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936). «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з
ними. |
|||
4 |
2.2 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936). «Мауглі Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі. Яскравість характерів
персонажів-тварин, утілення в них людських рис |
|||
5 |
9.2 |
Редьярд Кіплінг (1865–1936). «Мауглі». Закони джунглів і цінності людського життя. Ідея відповідальності
людини за природний світ. |
|||
6 |
16.2 |
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). «Лобо». Авторські спостереження за світом природи. Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання,
авторських характеристиках. |
|||
7 |
23.2 |
Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин. |
|||
8 |
1.3 |
Діагностувальна робота №3 |
|||
Сила творчої уяви |
|||||
9 |
8.3 |
Елеанор Портер (1868–1920). «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм Полліанни, її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей. |
І. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання
інформації у різних комунікативних ситуаціях аргументовано зіставляє почуте
та/або прочитане із життєвим досвідом; виявляє взаємозв’язок змісту або
інших компонентів літературного твору (цитат, уривків, епізодів, вчинків персонажів тощо) із власними потребами для особистісного
розвитку; розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художнього тексту/медіатексту. ІІ. Аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах
різних видів визначає порушені в художньому тексті/медіатексті проблеми,
характеризує і співвідносить їх із сучасністю; формулює тему та основну думку
художнього тексту/медіатексту; виокремлює в художньому тексті мікротеми,
коментує їх; проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображені
в художньому тексті/медіатексті. ІІІ. Висловлювання думок, почуттів, ставлень, письмова взаємодія з
іншими особами, ; висловлюється щодо проблем, які порушуються у художніх творах. |
||
10 |
15.3 |
Творча фантазія головної героїні. |
|||
11 |
22.3 |
Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною. Ідея відчуття
радості життя, що змінює світ на краще. |
|||
12 |
5.4 |
Діагностика знань учнів за розділом «Сила творчої уяви». Розвиток
мовлення (письмово).Твір |
|||
У вирі захопливих пригод |
|||||
13 |
12.4 |
Марк Твен (1835–1910). «Пригоди Тома Соєра». Світ дитинства в романі.
Життя містечка і пригоди юних друзів. |
Різні види читання (про себе, вголос, «ланцюжком», в особах, виразне, коментоване, повторне, перерване або ін.), розпізнавання в почутому та/або прочитаному повідомленні (художньому тексті/медіатексті) фактів, суджень та аргументів, використання елементів конспектування (ключових слів, фраз у почутому та/або прочитаному повідомленні), відтворення
основних думок і фактів, окремих висловлювань літературних персонажів, визначення спільного і різного в повідомленнях літературних персонажів (героїв/героїнь), пояснення
впливу прочитаного художнього тексту/медіатексту на формування власного
естетичного смаку і читацьких інтересів, розкриття актуальності літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб,
аргументація власної оцінки прочитаного художнього тексту/медіатексту із
наведенням доречних цитат. |
||
14 |
19.4 |
Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися. Риси характеру Тома, що розкриваються в стосунках з іншими. |
|||
15 |
26.4 |
Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим. |
|||
16 |
3.5 |
Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає»,Чарівність художнього світу
твору. |
|||
17 |
10.5 |
Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. |
|||
18 |
17.5 |
Тематична діагностувальна робота №4 |
|||
19 |
24.5 |
Позакласне читання . А.Нанетті. «Мій дідусь був черешнею» |
|||
20 |
31.5 |
Підсумковий урок |
|||
Комментариев нет :
Отправить комментарий