среда, 21 февраля 2018 г.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ:
ДРУЖБА І КОХАННЯ

Варіант 1
1.     О. Пушкін здобув освіту в
А Царськосельському ліцеї                   Б Санкт-Петербурзькому університеті
В Московському університеті              Г Олександрівському ліцеї
2.     Батька Ассоль у повісті «Пурпурові вітрила» звали
 А Польдішок     Б Меннерс      В Лонгрен      Г Егль
3.      «Людина повітря» - це
 А підзаголовок повісті «Пісня пісень»      Б назва першого твору Шолом-Алейхема
 В псевдонім Соломона Рабиновича           Г типовий персонаж творів Шолом-Алейхема
4.      . У Феодосії та в Старому Криму є два музеї, які і нині дбайливо зберігають пам'ять про письменника.
А  О. Пушкін     Б  О. Грін     В   К. Симонов     Г   Шолом-Алейхем
5.    Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами (один варіант зайвий).

А
Зберіг ти, друже, в долі мандрівній
Прекрасних років звичаї недавні..

1
А. Міцкевич
Б
Тому коханню не зміліть,
Хоч висхнуть всі моря

2
Г. Гейне
В
Коли настав чудовий май,
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм
Прокинулось кохання

3
К. Симонов
Г
І коли листів   нема
Із далечини...
Інші вже не ждуть дарма
Стомлені вони…

4
О. Пушкін


5
Р. Бернс

6.      Запиши назву художнього прийому, який використав поет у рядках: «Нехай посхнуть усі моря,/Потануть брили скал,/ А ти навік любов моя./ Аж згасне сонця пал.»
7.        Продовжте речення.
Автором твору «19 жовтня» є - …
Основна думка повісті «Пурпурові вітрила» - …
Головними героями цього твору є -…
Вірш «Моя любов – рожевий квіт…» належить перу…
Основна думка цього твору…
8.        Схарактеризуйте образ Ассоль.
9.        Дайте розгорнуту відповідь або напишіть твір-мініатюру  (12-15 речень)
-           Мій улюблений вірш про кохання.
-           Поєднання фантастичного та реального у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила».
-           Символічне значення пурпурових вітрил у творі О.Гріна.
-          Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).




КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ:
ДРУЖБА І КОХАННЯ
      Варіант 2
1.     19 жовтня перші випускники Царськосельського ліцею щороку відзначали:
А  день заснування гуртка ліцеїстів        Б  день першого випуску
 В  день урочистого відкриття Ліцею     Г  день народження поета
2.      Головним героєм повісті «Пісня пісень» є
А  Беня             Б  Шимек           В   юнак без імені          Г  Соломон
3.     Який епізод є кульмінацією повісті «Пурпурові вітрила»?
 А Грей купує пурпуровий шовк для вітрил     Б «Секрет» з'являється в бухті Каперни
 В Грей дарує Ассоль каблучку                         Г Ассоль зустрічає Лонгрена
4.      Псевдонім Шолом-Алейхем у перекладі означає
А «Боже, благослови!»              Б «Радий бачити!»
В «Мир вам! Здрастуйте!»        Г «Ласкаво прошу!»
5.       Установіть відповідність між назвами творів і їхніми авторами (один варіант зайвий).
А  «19 жовтня»                                              1   Р. Берне
Б  «Чуєш... Ти чекай мене...»                      2   Г. Гейне
В  «Коли настав чудовий май...»               З   Ф. Шиллер
Г  «Моя любов - рожевий квіт...»               4   О. Пушкін
                                                                        5  К. Симонов
6.      Запиши назву художнього прийому, який поет використав у рядку: « Моя любов – веселий спів..»
7.      Продовжте речення.
Автором твору «Пурпурові вітрила є –
У повісті «Пурпурові вітрила» багато символів. Назвіть основні.
Основний конфлікт цього твору..
Вірш «Чуєш..ти чекай мене…» належить перу…
Основна думка цього твору…
8.      Схарактеризуйте образ Грея.
9.        Дайте розгорнуту відповідь або напишіть твір-мініатюру  (12-15 речень)
-           Мій улюблений вірш про кохання.
-           Поєднання фантастичного та реального у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила».
-           Символічне значення пурпурових вітрил у творі О.Гріна.
-           Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна).


Комментариев нет :

Отправить комментарий