Контрольна
робота за розділом «Дружба і кохання»
І варіант Початковий рівень (за кожну
правильну відповідь – 0,5 бала). 1. О. Пушкін навчався в: а) Одесі в
університеті; б) Царському Селі в ліцеї; в) Петербурзі в гімназії. 2. Вірш «19
жовтня 1825 року» починається описом: а) весняного пейзажу; б) літнього
пейзажу; в) осіннього пейзажу. 3. Дитячі роки Шолом-Алейхема пройшли в
українських містечках: а) Переяславі та Воронкові; б) Переяславі та Білій
Церкві ; в) Переяславі та Полтаві. 4. У повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила»
поєднуються: а) реальне й фантастичне; б) фантастичне й історичне; в) казкове й
наукове . 5. Ассоль жила в: а) Одесі; б) Каперні; в) Феодосії. 6. Вірш «Жди
мене» К. Симонов присвятив: а) матері; б) сестрі; в) дружині. Середній рівень
(за кожну правильну відповідь по 1 балу). 1. У які святкові дні відбуваються
події І частини «Пісні над піснями», що згадує Шимек? 2. Символом чого є
пурпурові вітрила в повісті О. Гріна? 3. Що уособлює образ червоної троянди у
вірші Р. Бернса «Любов»? Достатній рівень (за кожну правильну відповідь по 1, 5
бала). Дайте розгорнуті відповіді на питання та виконайте завдання. 1.
Доведіть, що «Пурпурові вітрила» – повість-феєрія. 2. Яку роль виконує пейзаж в
повісті «Пісня над піснями» Шолом- Алейхема? Високий рівень (відповідь
оцінюється 3 балами). Напишіть твір-мініатюру на одну з тем: 1. Коли збуваються
мрії? (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна). 2. Пурпурові вітрила змінили
Каперну (фанфікшн за повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна). 3. «Жди мене» –
лист-заклинання на всі часи. 4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за
мотивами повісті «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема). ІІ варіант Початковий
рівень (за кожну правильну відповідь – 0,5 бала) 1. Ліцей залишився в пам’яті
О. Пушкіна як : а) каторжна республіка; б) поліцейська республіка; в) ліцейська
республіка. 2. Вірш «19 жовтня 1825 року» адресований: а) ліцейським друзям; б)
коханій жінці; в) імператорові. 3. У «Пісні над піснями» замальовується історія
кохання: а) Шимека і Ассоль; б) Грея і Ассоль; в) Шимека і Бузі. 4. У повісті
О. Гріна «Пурпурові вітрила» події відбуваються у: а) Зурбагані; б) Каперні; в)
Аламбо. 5. Шимек, коли дивиться на Бузю, пригадує: а) біблійну «Пісню Пісень»,
яку вивчали в школі перед Пасхою; б) пісню про легкі хмаринки, до яких хочеться
піднятися; в) пісню про нерозділене кохання. 6. Вірш Г. Гейне «Коли настав
чудовий май» увійшов до збірки: а) «Книга роздумів»; б) «Книга пісень»; в)
«Книга сповідей». Середній рівень (за кожну правильну відповідь по 1 балу). 1.
Чому вірш «19 жовтня 1825 року» починається описом осіннього пейзажу? 2. Яка
головна думка повісті «Пурпурові вітрила»? 3. Що уособлює образ весни у вірші
Г. Гейне «Коли настав чудовий май»? Достатній рівень (за кожну правильну
відповідь по 1, 5 бала) Дайте розгорнуті відповіді на запитання та виконайте
завдання. 1. Які звичаї та традиції описані в повісті «Пісня над піснями»
Шолом- Алейхема? 2. Схарактеризуйте чесноти ліричного героя Р. Бернса (вірш
«Любов»). Високий рівень (відповідь оцінюється 3 балами). Напишіть
твір-мініатюру на одну з тем: 1. Коли збуваються мрії? (За повістю «Пурпурові
вітрила» О. Гріна). 2. Пурпурові вітрила змінили Каперну (фанфікшн за мотивами
повісті «Пурпурові вітрила» О. Гріна) 3. Кохання окрилює душу (за мотивами
віршів Г. Гейне та Р. Бернса) 4. Шимек та Бузя п’ять років по тому (фанфікшн за
мотивами повісті «Пісня над піснями» Шолом-Алейхем
Комментариев нет :
Отправить комментарий