вторник, 11 апреля 2017 г.

Контрольна робота "Бароко. Класицизм"

8 клас.  Контрольна робота  «Бароко. Класицизм»
Варіант1
1. Визначте хронологічні межі доби бароко.
а) ХІІ–ХІІІ ст.                                         б) XV–XVII ст.
 в)середина XVI – середина XVIII ст.  г) ХІІІ–ХІV ст

2. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр:
а) «Сучасний театр»;             б) «Блискучий театр»;
в) «Славетний театр»;
           г) « Класичний театр».
3. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра:
а) до всього нового;              б) до всього прекрасного;
в) до всього старовинного;
    г) до всього дворянського.
4. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:
а) Клеонт;                            б) Дорант;
в) пані Журден;
                    г) Ніколь.
5. Укажіть, ким був граф Дорант:
а) радником короля;                  б) нареченим Люсіль;
в) одним із учителів Журдена;
   г) збіднілим дворянином.
6. Укажіть справжнє ім’я Мольєра:
а) Жан Батіст Гренуй;                б) Джон Гріффін;
в) Жан Батіст Поклен;
                г) Семюель Леггорн Клеменс.
7. Установіть відповідність між персонажами п’єси «Міщанин-шляхтич» та їх висловлюваннями




8 клас.  Контрольна робота «Бароко. Класицизм»
Варіант 2
1. Серед названих митців до класицизму НЕ належав
а) Д. Донн                                            б) Н. Буало
в) Ж. Б. Мольєр                                  г) П. Корнель
2. Укажіть п’єсу Мольєра, ідеєю якої є думка: «Негідно приховувати своє справжнє походження…»:
а) «Тартюф»;                                           б) «Скупий»;
в) «Мізантроп»;
                                         г) «Міщанин-шляхтич».
3. Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя:
а) багатства;                                              б) порядного чоловіка;
в) титулу;
                                                   г) знайомств при дворі короля.
4. Укажіть, ким за походженням був пан Журден:
а) ремісником;                                            б) буржуа;
в) дворянином;
                                           г) селянином.
5. Укажіть, від чийого імені граф Дорант передає маркізі Дориме-ні подарунки:
а) від свого імені;                                   б) від імені пана Журдена;
в) від імені короля;
                                 г) від імені незнайомця.
6. Укажіть, який «титул» здобув Журден у кінці п’єси:
а) сеньйора;                                            б) лорда;
в) арабського падишаха;
                          г) турецького дворянина.
7. Установіть відповідність між персонажами п’єси «Міщанин-шляхтич» та їх висловлюваннями

1 Ніколь

А «Далебі, я радий би собі на руці два пальці відруба- ти, аби народитися вдруге — графом чи маркізом»
2 пані Журден

Б «Найщиріші оплески не нагодують шлунка!»
3 учитель музики

В «...Вам подобається пан, а мені ще більше — його слуга. Ох, та й добре ж було б, коли б нас повінча- ли одночасно!»
4 пан Журден

Г «Начхала я на твій обід! Я бороню свої права; і всі жінки стоятимуть за мене»

5. граф Дорант

8. . Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».
а) Урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи;
б) весілля
Клеонта і дочки Журдена;
в) посвячення Журдена в «мамамуші»;
г) зустріч Журдена з учителями і кравцем
д)Журден пише лист маркізі Дорімені.
9 Дайте визначення «Бароко». Вкажіть основні риси цієї доби.
10 Випишіть художні засоби та назвіть їх в уривку із вірша Джона Донна «Щоб мучить мене…»
Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч;
Німий в мольбі, великий у малім.
11.Напишіть розгорнуту відповідь на питання.
-Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?



1 Клеонт
А «Багато з радістю дали б мені в борг, але ви мій кра- щий друг, і я боявся, що ображу вас, якщо попрошу у кого-небудь іншого»
2 Дорант
Б «Так, ззаду такий же дурень, як і спереду»
3 Пані Журден
В «Чесне слово, я й не підозрював, що ось вже більше со- рока років говорю прозою»
4 Пан Журден
Г «Я вважаю, що всякий обман кидає тінь на порядну людину. Соромитися тих, від кого тобі небо судило на- родитися на світ, блищати в суспільстві вигаданим ти- тулом, видавати себе не за те, що ти є насправді, — це, на мій погляд, ознака душевної ницості»
5.Люсіль

 8. Установіть послідовність подій комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
а) Кравець приніс нове вбрання для пана Журдена
б) сварка учителів
в) пан Журден дає згоду на одруження доньки із «сином турецького султана»
г) обід у домі Журдена на честь маркізи Дорімени
д) виступ балету на посвяті у «мамамуші»
9.Назвіть і поясніть основні правила класицистичної комедії.
10 Випишіть художні засоби та назвіть їх в уривку із вірша Джона Донна «Щоб мучить мене…»
     В моїй душі зустрілись день і ніч;
     Веселий щойно — враз стаю сумним…
11.Напишіть розгорнуту відповідь на питання.

- Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?

2 комментария :