8 клас. Контрольна робота «Бароко. Класицизм»
Варіант1
1. Визначте
хронологічні межі доби бароко.
а) ХІІ–ХІІІ ст. б)
XV–XVII ст.
в)середина
XVI – середина XVIII ст. г)
ХІІІ–ХІV ст
2. Укажіть назву
театру, який заснував Мольєр:
а)
«Сучасний театр»; б) «Блискучий
театр»;
в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр».
в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр».
3. Укажіть основну
пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра:
а)
до всього нового; б) до всього
прекрасного;
в) до всього старовинного; г) до всього дворянського.
в) до всього старовинного; г) до всього дворянського.
4. Укажіть героя, який
є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:
а)
Клеонт; б)
Дорант;
в) пані Журден; г) Ніколь.
в) пані Журден; г) Ніколь.
5. Укажіть, ким був
граф Дорант:
а)
радником короля; б)
нареченим Люсіль;
в) одним із учителів Журдена; г) збіднілим дворянином.
в) одним із учителів Журдена; г) збіднілим дворянином.
6. Укажіть справжнє
ім’я Мольєра:
а)
Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін;
в) Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс.
в) Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс.
7. Установіть відповідність між
персонажами п’єси «Міщанин-шляхтич» та їх висловлюваннями
8 клас. Контрольна робота «Бароко. Класицизм»
Варіант
2
1. Серед
названих митців до класицизму НЕ належав
а) Д. Донн б)
Н. Буало
в) Ж. Б. Мольєр г)
П. Корнель
2. Укажіть п’єсу
Мольєра, ідеєю якої є думка: «Негідно приховувати своє справжнє походження…»:
а)
«Тартюф»; б)
«Скупий»;
в) «Мізантроп»; г) «Міщанин-шляхтич».
в) «Мізантроп»; г) «Міщанин-шляхтич».
3. Укажіть, чого, на
думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя:
а)
багатства; б) порядного чоловіка;
в) титулу; г) знайомств при дворі короля.
в) титулу; г) знайомств при дворі короля.
4. Укажіть, ким за
походженням був пан Журден:
а)
ремісником; б)
буржуа;
в) дворянином; г) селянином.
в) дворянином; г) селянином.
5. Укажіть, від чийого
імені граф Дорант передає маркізі Дориме-ні подарунки:
а)
від свого імені; б)
від імені пана Журдена;
в) від імені короля; г) від імені незнайомця.
в) від імені короля; г) від імені незнайомця.
6. Укажіть, який
«титул» здобув Журден у кінці п’єси:
а)
сеньйора; б)
лорда;
в) арабського падишаха; г) турецького дворянина.
в) арабського падишаха; г) турецького дворянина.
7. Установіть відповідність між
персонажами п’єси «Міщанин-шляхтич» та їх висловлюваннями
1 Ніколь
|
А «Далебі, я радий би
собі на руці два пальці відруба- ти, аби народитися вдруге — графом чи
маркізом»
|
2 пані Журден
|
Б «Найщиріші оплески
не нагодують шлунка!»
|
3 учитель музики
|
В «...Вам подобається
пан, а мені ще більше — його слуга. Ох, та й добре ж було б, коли б нас
повінча- ли одночасно!»
|
4 пан Журден
|
Г «Начхала я на твій
обід! Я бороню свої права; і всі жінки стоятимуть за мене»
|
5. граф Дорант
|
|
8. . Розташуйте в хронологічній
послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».
а) Урочистий обід, улаштований Журденом
на честь маркізи;
б) весілля Клеонта і дочки Журдена;
в) посвячення Журдена в «мамамуші»;
г) зустріч Журдена з учителями і кравцем
б) весілля Клеонта і дочки Журдена;
в) посвячення Журдена в «мамамуші»;
г) зустріч Журдена з учителями і кравцем
д)Журден пише лист маркізі Дорімені.
9 Дайте визначення «Бароко».
Вкажіть основні риси цієї доби.
10 Випишіть художні засоби та
назвіть їх в уривку із вірша Джона Донна «Щоб мучить
мене…»
Вогонь я й лід,
жену й тікаю пріч;
Німий в мольбі, великий у малім.
Німий в мольбі, великий у малім.
11.Напишіть розгорнуту
відповідь на питання.
-Чому
граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?
1 Клеонт
|
А «Багато з радістю
дали б мені в борг, але ви мій кра- щий друг, і я боявся, що ображу вас, якщо
попрошу у кого-небудь іншого»
|
2 Дорант
|
Б «Так, ззаду такий
же дурень, як і спереду»
|
3 Пані Журден
|
В «Чесне слово, я й
не підозрював, що ось вже більше со- рока років говорю прозою»
|
4 Пан Журден
|
Г «Я вважаю, що
всякий обман кидає тінь на порядну людину. Соромитися тих, від кого тобі небо
судило на- родитися на світ, блищати в суспільстві вигаданим ти- тулом,
видавати себе не за те, що ти є насправді, — це, на мій погляд, ознака
душевної ницості»
|
5.Люсіль
|
|
8. Установіть послідовність подій комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
а) Кравець приніс нове вбрання для пана
Журдена
б) сварка учителів
в) пан Журден дає згоду на одруження
доньки із «сином турецького султана»
г) обід у домі Журдена на честь маркізи
Дорімени
д) виступ балету на посвяті у «мамамуші»
9.Назвіть і поясніть основні
правила класицистичної комедії.
10 Випишіть художні засоби та
назвіть їх в уривку із вірша Джона Донна «Щоб мучить
мене…»
В
моїй душі зустрілись день і ніч;
Веселий
щойно — враз стаю сумним…
11.Напишіть розгорнуту відповідь
на питання.
- Чому
сцени навчання пана Журдена викликають сміх?
Где ответы
ОтветитьУдалитьАга
Удалить