Контрольна робота №1. Різнорівневі завдання з тем: «ВСТУП»,
«СВЯЩЕННІ КНИГИ ЛЮДСТВА ЯК ПАМ’ЯТКИ КУЛЬТУРИ Й ДЖЕРЕЛО ЛІТЕРАТУРИ»
І в а р і а н т
Початковий рівень(6*0.5=3 бали)
1.Усе те, що створено людьми, матеріальні речі й духовні надбання,
називають…
А) літературою; б) цінностями; в) оберегами; г) культурою.
2. Який рід літератури змальовує світ у формі дії?
А) Епос; б) міф; в) драма; г) лірика.
3. Основою для утворення різних релігій – іудаїзму,буддизму,
брахманізму стала така книга, як…
А) Веди; б) Біблія; в) Авеста; г) Коран.
4. Хто дав пораду людям: «Не гнівайтеся на свого ближнього»?
А) Мохаммед; б) Ісус Христос; в) Мойсей; г) Будда.
5. Ідею єдиного Бога утверджує…
А) Коран; б) Біблія; в) Веди; г) Тора.
6. Переклад уривків Вед на українську мову
здійснив…
А) А.Кримський; б) Я.Полотнюк; в) Л.Українка; г) І.Огієнко.
Середній рівень(3*1=3 бали)
1.Дати визначення поняття лірика. Назвати характерні її ознаки.
2. Які етапи(періоди) літературного процесу вам відомі? Запишіть
їх.
3. Які гуманістичні цінності утверджує Біблія?
___________________________________________________________________________
Контрольна робота №1. Різнорівневі завдання з тем: «ВСТУП»,
«СВЯЩЕННІ КНИГИ ЛЮДСТВА ЯК ПАМ’ЯТКИ КУЛЬТУРИ Й ДЖЕРЕЛО ЛІТЕРАТУРИ»
ІІ в а р і а н т
Початковий рівень(6*0.5=3 бали)
1.Як називається спорідненість творчих принципів на основі
подібних естетичних засад?
А) Літературний процес; б) літературний напрям; в) літературна
течія; г)літературний рід.
2. Укажіть рядок зі священними книгами людства.
А) Коран, Авеста, Іліада; б) Біблія, Одіссея, Тора; в) Тора,
Коран, Авеста; г) Біблія, Кааба, Веди.
3. Бог Індра – герой…
А) біблійних історій; б) священної книги мусульман; в)
давньоіндійських міфів; г) давньої слов’янської міфології.
4. Зі скількох основних частин складається Біблія?
А) з чотирьох; б) з двох; в) з трьох; г) це цілісна книга, не
поділена на частини.
5. Укажи назву найменшої змістовної частини
Корану, що входить до складу сури..
А) дія; б) розділ; в) вірш; г) аят.
6. Хто автор твору «Пісня над піснями»?
А) народ; б) О.Іванов; в) Шолом Алейхем; г) А. Грін.
Середній рівень(3*1=3
бали)
1.Дати визначення поняття епос. Назвати характерні його ознаки.
2. Які ви знаєте міфи Біблії? Наведіть приклади.
3. Які гуманістичні цінності утверджує Коран?
Достатній рівень(2*1.5=3 бали)
1.Встановити відповідність між змістом і книгою.
А Проповідь на горі 1Коран
Б Гімн до ранньої зорі 2Новий Заповіт
В Сура, що відкриває книгу 3 Старий Заповіт
Г Створення світу та людини 4 Веди
Д «Дари волхвів»
2. Установити послідовність створення світу в Корані.
А)Рай; б) сонце, місяць,зірки
та вітер; в) небеса; г)вода.
3. Як ви розумієте поняття «жертва»? Наведіть приклади з Вед,
Біблії, Корану.
Високий рівень(1*3=3 бали)
Твір-роздум на одну з тем:
«Десять заповідей у моєму житті»
«Роль культури у житті людини»
«Що дало мені прочитання
сторінок священних книг людства – Вед, Біблії, Корану»
__________________________________________________________________________
Достатній рівень(2*1.5=3 бали)
1.Встановити відповідність книгою і її героєм.
А Веди 1.Іван
Б Новий Заповіт 2.Пілат
В Коран 3.Агні
Г Старий Заповіт 4.Джабраїл
5.Мухаммед.
2. Установити послідовність Божих заповідей із Старого Заповіту.
А) «Шануй свого батька та матір свою…»;
б) «Не призивай Імення
Господа, Бога твого, надаремно…»;
В) «Не кради!»;
г) «Не вбивай!»
3. Які істини утверджуються у притчах
Нового Заповіту? Висловити свої судження з приводу прописних істин.
Високий рівень(1*3=3 бали)
Твір-роздум на одну з тем:
«Роль культури у житті людини»
«Десять заповідей у моєму житті»
«Що дало мені прочитання сторінок священних книг людства – Вед,
Біблії, Корану»
Комментариев нет :
Отправить комментарий